اللهم قنعنی بما رزقتنی و استرنی و عافنی ابا ما ابقیتنی

اللهم قنعنی بما رزقتنی و استرنی و عافنی ابدا ما ابقیتنی
و اغفرلی و ارحمنی اذا توفّیتنی
اللهم لا تعینی فی طلب ما لا تقدر لی ،و ما قدّرته علیّ فاجعله میسّرا سهلا .
 اللهم کاف عنّی والدیّ و کلّ من نعمه علیّ خیر مکافاة.
اللهم فرّغنی لما خلقتنی له و لا تشغلنی بما تکفّلت لی به ، ولا تعذّبنی  و انا استغفرک و لا تحرمنی و انا اسئلک .

اللهم ذلّل نفسی فی نفسی  و عظّم شانک فی قلبی  و الهمنی طاعتک و العمل بما یرضیک  و التّجنب لما یسخطک ، یا ارحم الراحمین 

خدایا راضی گردان به آنچه مرا روزی کرده ای،و بپوشان گناهان مرا  و سلامت بدار  مادام که باقی میداری،و بیامرز مرا و رحم کن مرا هر گاه بمیرانی ،خدایا عاجز مگردان مرا در آنچه تقدیر نکرده ای،و آنچه تقدیر کرده ای برایم اسان کن ،.خدایا جزای خیر ده پدر و مادر مرا  و هر کسی که باشد نعمت های او بر من ،بهترین پاداش. خدایا فراغت ده مرا تا بپردازم به آنچه برایش خلقم کرده ای  و مشغول نکن مرا به آنچه که خود ضمانت کرده ای(روزی)  . عذاب مکن مرا حال آنکه از تو طلب آمرزش می کنم ،و نا امیدم مکن در حالی که از تو درخواست میکنم  . خدایا نفس مرا در پیش خودم خوار گردان ،و حال و امر خودت در دل من بزرگ گردان ، و رغبت به فرمانبرداری خودت ، و به جا آوردن آنچه را خشنودت می گرداند، و دوری از آنچه تو را به خشم میآورد در دل من بینداز ،ای با رحم ترین با رحم ها.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد