سایت درامدی یا بازی قمار حرفه ای

سایت olymp trade

مطلبی در مورد سایت  الیمپ ترید  (olymp trade)  هست  که ایا در این سایت واقعا خرید و فروش انجام میشه و تجارتی صورت میگیره یا نه

 باید بگم که در این سایت هیچ گونه تجارتی انجام نمیشه  و صرفا یک پیش بینی  توسط شخص تجارت کننده انجام میشه  به عنوان مثال تغییرات یورو و دلار  نسبت به هم سنجیده میشه .

کار این سایت اینجوری که شخص با حد اقل 10 دلار سرمایه وارد این سایت میشه  و شروع می کنه ب پیش بینی قیمت دلار نسبت به یورو( البته گزینه های دیگری هم در سایت ارائه شده  که این قسمت از همش درصد بالاتری داره). شما می تونید در هر پیش بینی 1 دلار  و حداقل زمان 1 دقیقه (تا یک ساعت ) انتخاب کنید و بعد دکمه بالا(up) یا پایین (down) را انتخاب کنید  در نظر داشته باشید  تغییرات دقیقا قیمت در لحظه پایان زمان انتخابی شما  مهم هس . اگر شما بالا انتخاب کرده باشید  و در ان لحظه قیمت بالاتر از لحظه شروع باشد  یعنی پیش بینی شما درست از اب در امده است  و شما برنده اید (در مورد گزینه پایین نیز به هم چنین ).

اگر پیش بینی شما غلط شد پول شما از دستتان رفته.

  بطور مثال لحظه شروع پیش بینی  1 دلار شما میگزارید  82 سنت  سایت میزاره  حالا اگه شما  درست پیش بینی کرده باشید  1.82 به شما میرسه  وگرنه به سایت (صاحبان سایت ) و شما باخته اید این بازی.

شما هر مبلغ که دوست داشتید پول میزارید و سایت هم به ازای هر 1 دلار شما فقط 82 سنت( بازی نابرابری هس چون شخص 18 سنت  بیشتر داره میزاره) و اگر شما 2 دلار بزارید سایت 1.64 میزاره  و اگه شما 3 دلار بزارید سایت 2.46 سنت میزاره   واگرشما 10 دلار بزارید سایت 8.20 دلار میزاره تا  اخر .

در نهایت این می خوام بگم  که این تجارت نیست یک بازی قمار واقعی هس  و شرعا حرام می باشد

من خودم جزوه اموزشی این یایت به مبلغ 25 هزار تومان خریدم  و نگاه کردم  و وارد سایت شدم و کار کردم  و فروشنده جزوه این کار را کاملا شرعی و حلال معرفی کرده بود .

هگه تو حرف من شک دارید  از کسانی که بازی قمار می کنن  اصول و راه و روش بازی بپرسید  و با سایت مقایسه کنید  خودتون خواهید فهمید

در قسمت دمو (demo)  به صورت ازمایشی و تمرینی  و بدون پول  واقعی گذاشتن   می توانید از جزئیات کار با خبر بشید

این هم ادرس سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد