این روزها چقدر هوای تو می کنم

این روزها چقدر هوای تو می کنم حتی غروب گریه برای تو میکنم

گاهی کنار پنجره می نشینم و چشمی میان کوچه رهای تو می کنم

خیره به کوچه میشوم اما تو نیستی یاد تو .یاد مهرو وفای تو می کنم

خود نامه ای برای خود می نویسم و ان را همیشه پست به جای تو میکنم

وقتی که نامه میرسد از من به من میخوانم و دوباره هوای تو میکنم
نظرات 5 + ارسال نظر
bd32 جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ http://bd32.blogfa.com

َما شاعر این شعر رو می شناسیدش؟!
چرا اسم شاعر رو نذاشتین؟!!!
نگین که نمی دونم مال کی هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bd32 جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://bd32.blogfa.com

هاااااااااااااااااااااااااااااااای یکی به شماها نیست بگه چرا شعر دزدی می کنید؟!!!!!!!!!!!!
دیگه عصبی هستم از دست وبلاگ نویسای دزد!
شاعر این شعر کی هست؟
نگی که خودمم که ......
فوری جواااااااااااااااااااااااااب

شاعرش و نمی دانم ولی چون شعر جالبی بود آوردمش

هیوا چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

درود
چقد همه بد اخلاقند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاعرش استاد فرامرز عرب عامری از شاعرای خوبه تهرانه
شاد باشید

آرزو یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

سلام راستش اولین باریکی که خیلی دوستش دارم چندتااز شعرای اقای عامری روبرام خوند که واقعازیبا بودن یکیشونم همین شعرشون بود.چندتاکتاب فروشی رفتم ولی هیچکدوم کتابی از ایشون نداشتن.خیلی دنبال شعراشون بودم هم زیبا هستن و هم برام خاطره...
واقعامرسی...

نازنین شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ب.ظ

دروود
خسته نباشید
خیلی وبتون عالیه

--------------------------------------------
گر بگویم با خیالت تا کجاها رفته ام
مردمان این زمانه سنگسارم می کنند...
فرامرز عرب عامری
--------------------------------------------
رج به رج هر بیت را از روی چشمت ساختم
شعرهایم دستباف مهربانی های توست...
فرامرز عرب عامری
-------------------------------------------
عطسه هایم عرصۀ پاییز را پر کرده است
حرف رفتن می زنی هی صبر می آید فقط
فرامرز عامری
-----------------------------------------
روی نبودت هم حسابی تازه وا کردم
یاد تو می ارزد به بودنهای خیلیها...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
تو در کنار خودت نیستی نمی دانی
که در کنار تو بودن چه عالمی دارد...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
آنقدر بی قرار تو هستم که حاظرم
با دیگران ببینمت اما ببینمت...
فرامرز عرب عامری
----------------------------------------
خدا کند همۀ عشق ها به هم برسند
من و تو نیز در این لابه لا به هم برسیم
فرامرز عرب عامری
-----------------------------------------
یک امشبی که آمده بودی به خواب من
من از غم فراق تو خوابم نبرده بود...
فرامرز عرب عامری
---------------------------------------------
اینروزها چقدر هوای تو می کنم
حتی غروب گریه برای تو می کنم
فرامرز عرب عامری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد